Monika Linkytėの2017の夏曲
とても伸びのある声で歌ってるのを聞いてるのが気持ちいい曲です。
Monika Linkytėについてはここ→

Gal Tai Meilė - Monika Linkytė


Kažkas seniai man pakuždėjo 
誰かがずっと前私に囁いたの

Tu neieškok, nes meilė visiem 
君は探さないで、だって愛は皆んなに

kažkur šalia, visai šalia 
どこか側に、みんなの側にあるから

Maži vaikai per pievas skubėjo
小さい子供達は草地を急ぐ

Nors ir tada dar netikėjau tai amžinai, būsiu amžinai 
その時はまだそれが永遠のものだと信じなかったけど、それが永遠になると

Bet kai apkabini šiltai 
でもあなたが暖かく抱きしめる時

Darosi man čia namai 
私にアットホームな場所をあなたは作ってくれる


Ant žemės, o gal debesų 
大地の上で、でももしかしたら雲の上で

Aš stoviu, nebesuprantu
私は立っている、もう理解出来ないでしょう

Stiebiuosi ligi pat žvaigždžių
星の高さと同じくらい爪先立ちをするわ

Aplinkui vėl kvepia cinamonu 
周辺はまたシナモンの香りがする

Pasaulį kuriame kartu 
私達が一緒にいる世界はもう理解不能でしょう



Ant žemės, o gal debesų 
大地の上で、でももしかしたら雲の上で

Nurimti niekaip negaliu 
どうしても落ち着くことが出来ないわ

Gal tai meilė, kad pagaliau jaučiu 
ひょっとしてこれって愛、私が結局感じるのは



Taip gera kai nedrąsiai man šypsais 
あなたが私に照れ臭そうに微笑むのがとても良い

Kai mes kartu, lietus man toks šiltas net jei ruduo, net jei ruduo 
私達が一緒にいる時、雨が私にはとても暖かく感じる、たとえそれが秋でも、秋でも

Tavim tikiu, mum žodžių nereikia
あなたを信じるわ、私達に言葉はいらない

Suprasti tai, ką jaučiam tai tikra, jau amžinai, būsiu amžinai 
私達が感じることが本当、もう永遠だということも別に理解する必要はないわ



Ant žemės, o gal debesų
大地の上で、でももしかしたら雲の上で

Aš stoviu, nebesuprantu
私は立っている、もう理解出来ないでしょう

Stiebiuosi ligi pat žvaigždžių 
星の高さと同じくらい爪先立ちをするわ

Aplinkui vėl kvepia cinamonu 
周辺はまたシナモンの香りがする

Pasaulį kuriame kartu 
私達が一緒にいる世界はもう理解不能でしょう



Ant žemės, o gal debesų 
大地の上で、でももしかしたら雲の上で

Nurimti niekaip negaliu 
どうしても落ち着くことが出来ないわ

Gal tai meilė, gal pagaliau jaučiu 
ひょっとしてこれって愛、私が結局感じるのは



Gal tai meilė? 
ひょっとしてこれって愛?

Gal tai meilė?
ひょっとしてこれって愛?

Gal tai meilė? 
ひょっとしてこれって愛?

Aplinkui vėl kvepia cinamonu
周辺はまたシナモンの香りがする


Gal tai meilė? 
ひょっとしてこれって愛?

Gal tai meilė? 
ひょっとしてこれって愛?

Gal tai meilė? 
ひょっとしてこれって愛?

Aplinkui vėl kvepia cinamonu 
周辺はまたシナモンの香りがする



Ant žemės, o gal debesų 
大地の上で、でももしかしたら雲の上で

Aš stoviu, nebesuprantu 
私は立っている、もう理解出来ないでしょう

Stiebiuosi ligi pat žvaigždžių 
星の高さと同じくらい爪先立ちをするわ

Aplinkui vėl kvepia cinamonu 
周辺はまたシナモンの香りがする

Pasaulį kuriame kartu 
私達が一緒にいる世界はもう理解不能でしょう



Ant žemės, o gal debesų 
大地の上で、でももしかしたら雲の上で

Nurimti niekaip negaliu 
どうしても落ち着くことが出来ないわ

Gal tai meilė, gal pagaliau jaučiu 
ひょっとしてこれって愛、私が結局感じるのは

Gal tai meilė?
ひょっとしてこれって愛?